Cine a câștigat războiul audiențelor în noaptea de Revelion. Care a fost cel mai urmărit program tv

Antena 1 cu Dan Negru la pupitru, pentru a 15 oară, a câștigat din nou războiul audiențelor în noaptea dintre ani.

Dan Negru a demonstrat încă o dată că este maestrul Revelioanelor de top! „2015, Revelionul Starurilor” a fost programul preferat de români la trecerea dintre ani, potrivit radarmedia.ro, citat de dcnews.ro.

„2015, Revelionul Starurilor” de la Antena 1 a înregistrat între 21:49-02:00 – All Urban – 34,4% share și 17.9% rating.

Pro TV, pe același interval, nu a reușit decât 6% share și 3.1% rating.

Audiența minutului 00:00: Revelion Dan Negru – 31.5% share și 14,8 rating. Asta în timp ce rivalul său, Pro TV a obținut 13% share și 6.1 %rating.

În intervalul 22:00-02:00, pe publicul comercial cu vârste cuprinse înre 18-49 de ani, Antena 1 a înregistrat 35,7% share și 16,8% rating, iar Pro TV – 8,3% share și 3,9% rating.

Kanal D a mers pe „Vacanța Mare” și s-a situat pe acest segment pe locul 3, cu 7,6% share și 3,6 rating.

Pro TV a difuzat pe 31 decembrie începând cu ora 20:15 – „Nea Mărin Miliardar”, de la 21:55 comedia America, venim!”, de la 23:55 – concertul „HA HA HA HAPPY NEW YEAR”, iar de la 00:10 – concertul Loredanei – „Reveria”. Postul din Pache Protopopescu nu a mai avut un program special filmat în studio.

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cota de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Facebook
WhatsApp
Twitter
Email